neděle 5. února 2017

Nicholas Sparks: Talisman

Kniha od autora z žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů (databazeknih.cz)

vypůjčeno z databazeknih.cz
subjektivní recenze
s. 336

Možná, kdyby nebyl, Nicholas Sparks, tak probíraný ze všech stran.
Možná, kdybych od jeho knihy, Talisman, tolik neočekávala.
Možná, kdybych byla mladší a literatury neznalá.
Možná, kdyby byl Talisman mou první přečtenou knihou.
Možná, kdybych neviděla žádný film podle novelisty Sparkse.

Možná, ale jen možná, pak by se mi tato kniha líbila.

Ale dnes, protože mám za sebou mnoho přečtených knih, protože sama píši, protože...

Styl psaní pana Sparkse v Talismanu je pro mne stejný, jako kdybych jela v dopravní zácpě.

Zařadím rychlost, poposednu, 
mám radost, že popojedu. 
Ale vzápětí, 
chvilka napětí, 
zda pojedeme dál... 
Brzda tu je tu dříve, než by se kdo nadál!
A takhle se to vleče,
prý nic neuteče.
A nyní tu v kleče,
sbírám svá záda z křeče.

"Už nikdy více!" loučím se s Nicholasem Sparksem a jeho Talismanem.
Kdybych pálila knihy, hodila bych ho do kamen.

OMLUVA: Dnes ode mne dostal pan Sparks VELKOU OMLUVU! Četla jsem Talisman v originále. Je skvěle napsaný! Vyjma dlouhých vět, které se pletou i do mého psaní, ale špatně se mi čtou. Krásný spád děje. Krásné dialogy. Budiškničemu je ten kdo toto dílo překládal. Fuj a HANBA na něj!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybrané