neděle 21. ledna 2018

Václav Dvořák - Písečníci a bludný asteroid

Václav Dvořák - Písečníci a bludný asteroid

Písečníci a bludný asteroid, Václav Dvořák
(recenzní ebook)

241 stran 
Návrh obálky ilustrátor: Jakub Cenkl




Kniha Písečníci a bludný asteroid je příběh, který upoutá nejednu dětskou i dospěláckou duši. Panu Dvořákovi se zde podařilo něco, na Českou kotlinu nevídaného. Vytvořil příběh do kterého vplujete, budete slzet, vztekat se, zadržovat dech a užívat si ho spolu s jeho hlavním hrdinou.

Již první věta, první kapitoly...

 Kdesi daleko ve vesmíru, na planetě Písečnice, za ospalým městečkem Zaprášená Lhota ležel ve vysoké trávě asi jedenáctiletý kluk.

Jako by vypadla z dětského snění. Hlavní hrdina Tomáš prožívá svá každodenní dobrodružství, jak nejlépe dokáže. Potom se mu podaří něco dosud nevídaného,  dostane odměnu, o které se mu nesnilo ani v nejdivočejších snech. A tam jeho příběh teprve začíná. 

Dobrodružné sci-fi nejen pro děti a mládež, ze kterého si lze odnést odvahu, kuráž, nacházení sám sebe a pro dospělé krásné snění o návratu do dob dospívání.

Čeho jsem si na příběhu všimla já? Co mne upoutalo? Nebo mi dokonce vadilo?

Od první do poslední stránky jsem vnímala vlivy brilantních příběhů Harry Potter a Kámen mudrců od J. K. Rowlingové a Enderova hra: Enderova hra od Orsona Scotta Carda. 
Písečníci a bludný asteroid je tak bravůrně napsaná kniha, kde se povedlo
Václavu Dvořákovi z těchto děl vytříbit to nejlepší a tím oživit nádherný příběh. Písečníky si užije snad každý fanoušek i těchto děl, ke kterým se také hlásím. Myslím, že si ji užije i ten člověk, který je vůbec neměl to potěšení poznat.

DOPORUČUJI SI JI PŘEČÍST! Naposledy jsem byla takto nadšená z Harryho Pottera.

Otázka na autora: Pane Dvořáku - Kdy bude další díl? Nalezneme o něm něco i na vašich stránkách Vaclav-dvorak.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybrané